جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز

ویژه کنکور 1403
4.60
امتیاز کاربران
نام ناشر : خیلی سبز
شابک : 12210
74

مشخصات محصول :

نام کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور
انتشارات خیلی سبز
سری جمع بندی
مولف هانی رکن الدینی
پایه تحصیلی جامع کنکور
وضعیت کالا:
آماده ارسال
75
قیمت کالا:
125,000
20%
100,000 تومان
تعداد:
778 79
125,000
20%
100,000 تومان

توضیحات

معرفی کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز

کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز تالیف سید هانی رکن‌الدینی واجب‌ترین کتابی است که در هفته‌های پایانی کنکور به آن نیاز دارید. حتی اگر از ابتدای سال تحصیلی برای مطالعه روانشناسی کنکور با برنامه‌ریزی دقیقی هم پیش رفته باشید، برای پاسخگویی به سوالات این درس به یک منبع درست و حسابی برای جمع‌بندی و اتمام کار نیاز دارید. اصلا از قدیم گفته‌اند کار را که کرد آنکه تمام کرد! 

مطالعه این کتاب را به همه داوطلبان رشته انسانی به ویژه کسانی که قصد دارند درس روانشناسی را صد بزنند پیشنهاد می‌کنیم. درسنامه‌های کاربردی در قالب نمودار، تست‌های متنوع و خلاقانه و پاسخنامه‌های خفن تشریحی بخش‌های اصلی این کتاب هستند، اگر می‌خواهید با این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید تا انتها با پایتخت کتاب همراه باشید.

چرا خرید جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز؟

روانشناسی درسی جذاب و دوست داشتنی است و اکثر داوطلبان از مطالعه این درس لذت می‌برند، اما سوالات آن در کنکور چندان هم آسان و به راحتی آب خوردن نیستند و برعکس بررسی سوالات این درس در کنکورهای دو سال اخیر نشان می‌دهد اکثر سوالات روانشناسی کنکور، مفهومی و چند قسمتی هستند. این یعنی برای کسب یک درصد مطلوب در روانشناسی کنکور باید روی مطالب کتاب درسی به تسلط کامل برسید. حالا چطور؟

با جمع‌بندی اصولی مطالب این درس در چند هفته پایانی و حل تست‌های استاندارد می‌توانید درصد این درس را ارتقا دهید. به همین منظور شما به کتابی نیاز دارید که دقیقا مناسب ایام جمع‌بندی طراحی شده باشد، کتابی مثل کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز، بیایید با هم نگاهی به ویژگی‌های این منبع بی‌اندازیم:

  • ویژه جمع‌بندی مطالب و ارتقای درصد روانشناسی در هفته‌های پایانی کنکور
  • درسنامه‌های کاربردی و حرفه‌ای در قالب نمودار برای مرور سریع مطالب
  • ذکر مثال‌های متنوع در ضمن درسنامه‌ها برای درک بهتر موضوعات
  • پوشش تمام تست‌های کنکورهای چند سال اخیر
  • ارائه تست‌های تالیفی استاندارد و سطح‌بندی شده
  • پاسخنامه تشریحی کامل

بررسی ساختار کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز

کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز یک کتاب جمع‌وجور و در عین حال کامل ۷۸ صفحه‌ای است که مخصوص مطالعه در ایام فشرده جمع‌بندی طراحی شده است. پس نکته مهم در مورد این کتاب این است که برای بازدهی بیشتر، بهتر است در زمان مطالعه کتاب، کتاب درسی روانشناسی هم دم دستتان باشد تا هرکجا لازم بود به متن آن مراجعه کنید. همچنین، درسنامه‌های این منبع بیشتر برای مرور سریع نکات و مطالب کاربرد دارد نه یادگیری اولیه درس روانشناسی. برای اینکه بیشتر با این کتاب آشنا شوید، در ادامه قسمت‌های مختلف آن را بیشتر بررسی می‌کنیم.

1- درسنامه‌های کاربردی در قالب نمودار

روزهای پایانی کنکور زمان مناسبی برای مطالعه درسنامه‌های مفصل و طولانی نیست، اما ممکن است این احساس شوم که انگار همه مطالب را فراموش کرده‌اید به سراغتان بیاید و بخواهید یک بار دیگر نکات مهم درس روانشناسی را مرور کنید. در درسنامه‌های این کتاب مولف تلاش کرده با شیوه‌ای نوین مطالب هر درس را در قالب نمودار و با ذکر مثال‌های متنوع تدریس کند. این کار دو مزیت دارد، اول اینکه امکان مطالعه و مرور سریع مطالب را دارید و دوم وقتی نکات را در قالب نمودار و مثال مطالعه می‌کنید، بهتر در حافظه شما ثبت می‌شوند. در ابتدای هر درسنامه یک کادر قرار دارد که در آن در مورد میزان اهمیت آن مبحث در کنکور صحبت شده است و درسنامه‌هایی که مهم‌تر هستند با ستاره مشخص شده‌اند.

2- تست‌های سطح‌بندی شده متنوع

گاهی بهترین روش برای مرور مطالب، حل تست‌های متنوع و مرور نکات در حین حل تست و مثال است. علاوه بر مثال‌هایی که در درسنامه‌ها آمده‌اند، در پایان هر درس و بسته به درجه سختی و میزان اهمیت آن درس تعدادی تست کنکوری و تالیفی داریم. تست‌های کنکوری شما را با ایده طراحان سوال و نکات پرتکرار آشنا می‌کنند وتست‌های تالیفی استاندارد این کتاب، منبع خوبی برای محک زدن اطلاعات شما عزیزان هستند. نکته مثبت در مورد تست‌های کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز این است که این سوالات به ترتیب درجه سختی و از آسان به دشوار چیده شده‌اند تا داوطلبان پله پله برای رویارویی با سوالات دشوار و چالشی آماده شوند.

3- پاسخنامه‌های تشریحی کامل

توصیه می‌کنیم حتی اگر به سوالی پاسخ صحیح دادید، باز هم مطالعه پاسخنامه تشریحی آن را از دست ندهید. چون پاسخنامه‌های این کتاب پر از نکات مهم و کنکوری هستند و به نوعی مطالب آنها مکمل مطالب درسنامه‌ها محسوب می‌شود. همچنین، در پاسخ برخی سوالات راه‌حل‌های خلاقانه‌ای ارائه شده است که یادگیری آنها خالی از لطف نیست.

فهرست مطالب کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز

فهرست مطالب این کتاب به شرح زیر می باشد:

عنوان مطالبشماره صفحه
درس اول، روانشناسی، تعریف و روش مورد مطالعه۷
درس دوم، روانشناسی رشد۱۶
درس سوم، احساس، توجه، ادراک۲۵
درس چهارم، حافظه و علل فراموشی۳۳
درس پنجم، تفکر (۱) حل مسئله۴٠
درس ششم، تفکر (۲) تصمیم‌گیری۴۷
درس هفتم، انگیزه و نگرش۵۳
درس هشتم، روانشناسی سلامت۶٠
پاسخنامه تشریحی۶۵
پاسخنامه کلیدی۷۸

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد این کتاب کسب کنید، می‌توانید در بالای همین صفحه در بخش “دانلود نمونه” به صورت رایگان اقدام به دانلود pdf کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز کنید.

کتاب جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز یک منبع جمع‌وجور و در عین حال کامل برای آن دسته از داوطلبانی است که می‌خواهند در هفته‌های پایانی کل نکات درس روانشناسی را مرور کنند و درصد بالای این درس را در کنکور سراسری تضمین کنند. پس حتما این کتاب را خریداری کنید.

همچنین، تمامی کتاب‌ های کنکور و کمک آموزشی رشته انسانی را می‌توانید با تخفیف ویژه و قیمت مناسب از وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب خریداری کنید؛ چرا که مرجع خرید کتاب های کنکور انسانی است.

اگر سوالی در مورد خرید این کتاب یا هر  دیگری از وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب دارید، خوشحال می‌شویم سوالات خود را در قسمت دیدگاه این محتوا با ما در میان بگذارید.

توضیحات تکمیلی

وزن 500 گرم
نام کتاب

جمع بندی روانشناسی کنکور

انتشارات

خیلی سبز

سری

جمع بندی

پایه تحصیلی

جامع کنکور

رشته تحصیلی

علوم انسانی

درس مرتبط

روانشناسی

نظرات کاربران ثبت دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 دیدگاه برای جمع بندی روانشناسی کنکور خیلی سبز
  1. اسماعیل
    مهر 15, 1396

    سلام . خسته نباشید . سایت تون خیلی عالیه چون بیشتر کتاب هارو داره وهم قیمتش خیلی خوبه و مهمترین چیز سفارش ها خیلی زود ارسال می شه واقعا ممنونم ازتون .

  2. امیر
    مهر 11, 1396

    سلام من چاپ ۹۵ همین کتاب رو دارم.میتونم برای کنکور تجربی ۹۷ استفاده کنم؟ریاضی و تجربی تفاوتی دارن با هم؟

    small-logo
    بانک کتاب پایتخت
    مهر 11, 1396

    سلام بله میتونی استفاده کنی

  3. علی
    مهر 10, 1396

    سلام.سفارش pk- 109718 امروز ارسال میشه؟ چه ساعتی ممنون

    small-logo
    بانک کتاب پایتخت
    مهر 10, 1396

    سلام شهر تهران بین 7 تا 11 شب