بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

0
امتیاز کاربران
نام ناشر : خیلی سبز
شابک : 765242
74

مشخصات محصول :

نام کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم
انتشارات خیلی سبز
سری بانک نهایی
مولف زهرا سمیعی عارف
پایه تحصیلی یازدهم
وضعیت کالا:
آماده ارسال
75
قیمت کالا:
135,000
20%
108,000 تومان
تعداد:
778 79
135,000
20%
108,000 تومان

توضیحات

معرفی کتاب بانک نهایی دین و زندگی 2 خیلی سبز

اگر در جست‌وجوی کامل‌ترین بانک سوالات امتحانی به همراه پاسخ تشریحی برای درس دین و زندگی 2 هستید، حتما کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز را خریداری و مطالعه کنید. این کتاب که به قلم زهرا سمیعی عارف است، برای دانش‌آموزان پایه یازدهم رشته‌های تجربی و ریاضی با هدف ارتقا معدل آن‌ها چاپ شده است. این کتاب با پوشش کامل مطالب کتاب درسی، تیپ‌های مختلف سوالات امتحان نهایی، درسنامه مختصر، کامل، دسته‌بندی شده و مفید و پاسخ تشریحی که مکمل درسنامه است، به دانش‌آموزان کمک می‌کند با آمادگی کافی در امتحان نهایی این درس شرکت کنند. برای آشنایی کامل و خرید این کتاب با پایتخت کتاب همراه باشید.

چرا خرید کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم؟

انتخاب یک منبع کامل و مناسب جهت آمادگی و موفقیت در امتحان نهایی دین و زندگی ۲ مهم و گاهی مشکل و چالشی است. اگر مدت‌ها است که به دنبال یک منبع خوب برای ارتقا نمره خود در درس دین و زندگی یازدهم می‌گردید و تا امروز موفق به انتخاب و خرید آن نشده‌اید، با دانستن ویژگی‌های متمایز کتاب بانک نهایی دین و زندگی ۲ خیلی سبز می‌توانید برای خرید آن تصمیم بگیرید و در این درس نمره ۲٠ بگیرید. این کتاب را بخرید زیرا:

  • ویژه ارتقا معدل است و برای موفقیت در امتحان نهایی دین و زندگی یازدهم طراحی شده است.
  • تیپ‌های مختلف سوالات دین و زندگی ۲ را دارد که مشابه سوالات امتحان نهایی هستند. این سوالات شامل سوالات آیات و احادیث، صحیح غلط، جای خالی، پاسخ کوتاه، اصطلاحات و تعاریف و چند گزینه‌ای می‌شوند.
  • برای هر درس یک درسنامه کامل و در عین حال مختصر و دسته‌بندی شده آمده است، مطلب تکراری ندارد و پیام آیات و احادیثی که خارج از متن کتاب است در صورت نیاز نوشته شده است.
  • تمام سوالات پاسخ تشریحی دارند که با خواندن آن‌ها می‌توانید به تسلط کامل بر مطالب برسید.
  • هیچ نکته‌ای یا مطلبی از کتاب درسی در این کتاب از قلم نیفتاده است. پس با خواندن آن تمام مطالب کتاب را مطالعه خواهید کرد.

بخش‌های مختلف کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز

با توجه به ویژگی‌هایی که در بالا معرفی کردیم، احتمالا تصمیم خود را برای خرید این کتاب از پایتخت کتاب گرفته باشید. اما حتی اگر هنوز هم برای خرید آن دچار تردید هستید، بخش‌های مختلف این کتاب را به شما معرفی خواهیم کرد تا دید کامل‌تری نسبت به آن پیدا کنید. این بخش‌ها عبارتند از:

1- درسنامه مفید، مختصر و دسته‌بندی شده:

پس از بخش سوالات هر درس و پیش از پاسخنامه تشریحی آن‌ها، درسنامه کوتاه اما کامل و مفیدی قرار دارد که تمام مطالب کتاب درسی را پوشش داده است. در بخش آیات و احادیث، پیام‌هایی که نیاز بوده، حتی خارج از متن کتاب آورده شده است. در غیر این صورت، متن قبل از آن آیه یا حدیث، پیام آن را می‌رساند.

در صورتی که تصمیم به خرید کتاب درسی دارید، می توانید کتاب درسی دین و زندگی یازدهم را از پایتخت کتاب در جدیدترین چاپ و بالاترین کیفیت خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

2- بانک سوالات امتحانی: 

این کتاب کامل ترین بانک سوالات امتحان نهایی است و انواع مختلف سوالات را برای شما آورده است تا با پاسخگویی به آن‌ها بتوانید با انواع تیپ‌های سوالات امتحان نهایی آشنا شوید. این سوالات هم شامل سوالات تستی هستند و هم سوالات تشریحی، تعریفی، پاسخ کوتاه، جای خالی و صحیح و غلط را شامل می‌شوند.

3- پاسخنامه تشریحی: 

اگر نکته‌ای را هنگام مطالعه کتاب درسی یا درسنامه جا انداخته‌اید، اصلا جای نگرانی نیست. با خواندن دقیق پاسخ تشریحی هر سوال دیگر مطلبی از ذهن شما دور نمی‌ماند. این پاسخنامه مکمل درسنامه است، بنابراین آن را با دقت مطالعه کنید. حتی پاسخ سوالاتی که جواب آن‌ها را بلد هستید، حتما بخوانید.

4- امتحانات شبیه‌ساز نهایی: 

ضمیمه‌ای شامل ۶ دوره امتحان نهایی در انتهای کتاب وجود دارد که شامل ۲ دوره امتحان نوبت اول (میان‌سال) و ۴ دوره امتحان نوبت دوم (پایان‌سال) می‌شود. این ضمیمه به شما کمک می‌کند با سوالات و بارم‌بندی امتحان نهایی دین و زندگی یازدهم کاملا آشنا شوید.

فهرست مطالب بانک نهایی دینی 2 خیلی سبز

کتاب شامل ۱۲ درس مطابق با کتاب درسی است. برای هر درس به تفکیک بخش سوالات، درسنامه و پاسخنامه طراحی شده‌اند که فهرست کامل مطالب آن در ادامه آمده است.

فهرست مطالبشماره صفحه سوالشماره صفحه درسنامه و پاسخ
درس اول: هدایت الهی۵۴٠
درس دوم: تداوم هدایت۷۴۳
درس سوم: معجزه جاویدان۱٠۴۸
درس چهارم: مسئولیت‌های پیامبر۱۲۵۲
درس پنجم: امامت، تداوم رسالت۱۵۵۷
درس ششم: پیشوایان اسوه۱۹۶۲
درس هفتم: وضعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مسلمانان۲۱۶۶
درس هشتم: احیای ارزش‌های راستین۲۳۶۹
درس نهم: عصر غیبت۲۶۷۳
درس دهم: مرجعیت و ولایت فقیه۳٠۷۹
درس یازدهم: عزت نفس۳۳۸۴
درس دوازدهم: پیوند مقدس۳۶۸۸
ضمیمه: امتحانات شبیه‌ساز نهایی۹۳۱٠۱

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره کتاب به دست اورید، می توانید در بخش “دانلود نمونه” در همین صفحه به صورت رایگان فایل pdf بانک نهایی دین و زندگی یازدهم را دانلود کنید.

حال که به طور کامل با کتاب بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز آشنا شدید، می‌توانید آن را به صورت آنلاین از وب‌سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. این کتاب ویژه ارتقا معدل و آمادگی برای گرفتن نمره ۲٠ در امتحان نهایی دین و زندگی ۲ به چاپ رسیده است و مناسب دانش‌آموزان یازدهم رشته‌های ریاضی و تجربی است. 

علاوه بر این کتاب، شما می توانید سایر کتاب های کمک درسی خود را از پایتخت کتاب با تخفیف ویژه و ارسال رایگان از پایتخت کتاب خریداری کنید. تمامی کتاب ها در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شوند.

چنانچه راجع به نحوه خرید کتاب از سایت پایتخت کتاب سوالی دارید یا به اطلاعات بیشتری در مورد بخش‌های کتاب نیاز دارید، می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات از کارشناسان ما بپرسید.

توضیحات تکمیلی

وزن 200 گرم
نام کتاب

بانک نهایی دین و زندگی یازدهم

انتشارات

خیلی سبز

سری

بانک نهایی

پایه تحصیلی

یازدهم

رشته تحصیلی

ریاضی فیزیک, علوم تجربی

درس مرتبط

دین و زندگی

نظرات کاربران ثبت دیدگاه

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بانک نهایی دین و زندگی یازدهم خیلی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.