ارسال رایگان کتاب

ارسال رایگان کتاب

مفتخریم که بانک کتاب پایتخت معتبر ترین و بروزترین فروشگاه اینترنتی کتاب( ارسال رایگان کتاب)، به برترین انتخاب شما کاربران عزیز در زمینه ی خرید کتاب و دی وی دی های آموزشی و کمک آموزشی بدل گشته است. از آنجایی که تخصص تیم ما در زمینه فروش کتاب و دی وی دی بصورت اینترنتی، تلفنی و حضوری می باشد می توانید به راحتی کتب و محصولات آموزشی مورد نیاز خود به راحتی خریداری کنید. “ارسال سریع و رایگان” ، “موجودی کامل” و “بروز بودن” در تمامی روزهای سال سه اصلی است که ما بر آن استوار هستیم و همیشه آن را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

ارسال رایگان برای مشتریان شهر تهران در نظر گرفته شده است و سفارشات مشتریان سایر شهرها نیز از طریق پست سفارشی و پیشتاز ارسال خواهد شد. یکی از اصلی ترین مزایای خرید اینترنتی از بانک کتاب این است که دیگر مشتریان برای خرید کتاب از شهر تهران و یا شهرستان ها دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید کتاب ندارند و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب های مورد نیاز خود را پیدا میکنند . پس از ثبت سفارش همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را به مرحله ارسال می رسانند . اندیشه ی ما ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن برای شما مشتریان عزیز میباشد .

همچنین شما دوستان عزیز میتونید اپلیکیشن بانک کتاب رو دانلود کنید و براحتی خرید کنید.

تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

چرا خرید محصولات آموزشی و کمک آوزشی از سایت پایتخت کتاب؟

  • در وب سایت پایتخت کتاب می‌توانید تمام کتاب‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی را مشاهده و خریداری کنید. در حقیقت؛ پایتخت کتاب، جامع‌ترین و کامل‌ترین منبع برای خرید کتاب‌های کمک درسی است.
  • در وب سایت پایتخت کتاب تمامی چیزهایی که یک دانش آموز نیاز دارد را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید. این کتاب‌ها مانند سایر کتاب‌هایی که در وب سایت پایتخت کتاب به فروش می‌رسند، دارای تخفیف 10 تا 40 درصدی هستند.
  • در کنار لینک خرید بسیاری از کتاب‌ ها در بانک کتاب پایتخت، یک لینک وجود دارد که می‌توانید از طریق آن، خلاصه‌ای از کتاب مورد نظر را مشاهده کرده و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.
  • در بخش نظرات می‌توانید از نظرات سایر کسانی که از پایتخت کتاب تهیه کرده‌اند مطالعه کنید.
  • در پایتخت کتاب می‌توانید کتاب‌های مورد نیاز خود را به راحتی سفارش داده و در اسرع وقت، درب منزل دریافت کنید. هزینه‌ی ارسال برای این کتاب‌ها رایگان است. تهرانی‌ها می‌توانند همان روز کتاب را دریافت کنند و برای عزیزانی که در شهرستان زندگی می‌کنند، ارسال در اسرع وقت صورت می‌گیرد.
  • اگر سوال یا انتقاد و پیشنهادی داشتید، می‌توانید با کارشناسان مجرب پایتخت کتاب مطرح کنید.