پکیج کتاب های کنکور تجربی خیلی سبز؛ منتخب پایتخت کتاب

19 مرداد 1402
سارا رسولی
زمان مطالعه : 6 دقیقه
پکیج کتاب های کنکور تجربی خیلی سبز؛ منتخب پایتخت کتاب

من نمی‌دانم کتاب‌های کنکوری‌ام را از کدام انتشارات انتخاب کنم، وقتی از معلمان یا رتبه برترها می‌پرسم هر کسی یک منبع را معرفی می‌کند و نظرات آن‌ها متفاوت است. آیا باید همه کتاب‌هایم را از یک انتشارات تهیه کنم؟ آیا راهی برای خرید اقتصادی کتاب‌های کنکور تجربی وجود دارد؟

این‌ها سوالاتی هستند که احتمالا ذهن شما را هم به خودشان مشغول کرده‌اند. برای یافتن پاسخ این سوالات باید زمان زیادی را سپری کنید و ممکن است به پاسخ مناسب هم نرسید. پس در این محتوا ما به دادتان رسیده‌ایم و با معرفی پکیج کتاب‌های کنکور تجربی انتشارات خیلی سبز انتخاب را برایتان آسان کرده‌ایم.

فواید تهیه پکیج اختصاصی کنکور تجربی خیلی سبز

یکی از اشتباهات رایج داوطلبان این است که بدون تحقیق کافی انبوهی از کتاب‌های مختلف را خریداری می‌کنند و بعد از مدتی به خودشان می‌آیند و می‌بینند از هر کتاب فقط چند صفحه را خوانده‌اند! این داوطلبان به علت تعدد منابع گیج و سردرگم می‌شوند و فقط در حال هدر دادن پول و زمان ارزشمندشان هستند

خود من از این مسئله آسیب دیده‌ام و ای کاش در سال کنکورم کسی همه منابع مورد نیازم را در قالب یک پکیج به من معرفی می‌کرد! از آنجایی که آینده شما برای ما بسیار اهمیت دارد و نمی‌خواهیم به چنین سرنوشتی دچار شوید، برای انتخاب بهترین پکیج کتاب‌های کنکور تجربی حسابی تحقیق کرده‌ایم و ماحصل تحقیق ما انتخاب انتشارات خیلی سبز بود.

تخفیف یهویی

چرا انتشارات خیلی سبز را انتخاب کردیم؟

گفتیم یکی از اهداف ما برای خرید بسته اختصاصی کتاب‌های کنکور تجربی کاهش هزینه‌ها است، و کتاب‌های خیلی سبز قیمت مناسبی دارند. به علاوه درسنامه کتاب‌های این انتشارات بسیار کامل است و با لحن روانی نوشته شده. بنابراین:

قیمت کتاب‌های انتشارات خیلی سبز به نسبت سایر منابع مشابه مناسب‌تر است و با تهیه این کتاب‌ها نیازی به شرکت در کلاس کنکوری نخواهید داشت!

خوشبختانه تنوع کتاب‌های انتشارات خیلی سبز به حدی زیاد است که هر داوطلبی با هر سطح علمی می‌تواند پکیج اختصاصی خودش را از بین کتاب‌های این انتشارات تهیه کند و دیگر نیازی به خرید چند کتاب مختلف نداشته باشد. برای خرید آسان و سریع پکیج کتاب‌های کنکور تجربی خیلی‌ سبز با 5 درصد تخفیف، می‌توانید به وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب مراجعه کنید.

پکیج کتاب‌های کنکور تجربی خیلی سبز (برای دهمی‌ها)

پکیج کتاب‌های کنکور دهمی‌ها بر چه اساس انتخاب شده است؟ دهمی‌ها وارد مرحله جدیدی از زندگی تحصیلی‌شان شده‌اند و اکنون زمان آن رسیده که روش درس خواندنشان را تغییر بدهند و حال و هوای کنکوری خواندن را تجربه کنند. این داوطلبان باید استارت تست‌زنی را به صورت جدی بزنند و به جای حفظ کردن مطالب آن‌ها را مفهومی یاد بگیرند.

برای این کار به کتاب‌هایی با درسنامه قوی و کامل، لحن صمیمی و قابل فهم و سوالات و تست‌‌های استاندارد نیاز دارند. کتاب‌هایی که در جدول زیر ارائه شده‌اند تمام این ویژگی‌ها را دارند:

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
زیست شناسیزیست شناسی دهم تست خیلی سبز
ریاضیریاضی دهم تست خیلی سبز
فیزیکفیزیک دهم تست رشته تجربی خیلی سبز
شیمیشیمی دهم تست خیلی سبز

پکیج کتاب‌های کنکور تجربی خیلی سبز (مخصوص یازدهمی‌ها)

بسته کتاب‌های کنکور یازدهم بر چه اساس انتخاب شده است؟ برای موفقیت در کنکور سراسری باید یک پایه قوی برای خودتان بسازید. موفق‌ترین افراد کسانی هستند که از سال یازدهم به طور جدی خودشان را برای کنکور آماده می‌کنند. امسال باید بیشتر از سال گذشته تست بزنید یعنی به کتاب‌هایی با تنوع بیشتر تست نیاز دارید اما همچنان لازم است مطالب را به صورت پایه‌ای و دقیق یاد بگیرید و در نتیجه به کتاب‌هایی با درسنامه‌های قوی و مفصل نیاز خواهید داشت. ما چنین منابعی را در جدول زیر برایتان گلچین کرده‌ایم:

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
زیستزیست شناسی یازدهم تست خیلی سبز
ریاضیریاضی یازدهم تجربی تست خیلی سبز تکمیلی ریاضیات تجربی تست خیلی سبز
زمین شناسیزمین شناسی یازدهم تست خیلی سبز
فیزیکفیزیک یازدهم رشته تجربی تست خیلی سبز
شیمیشیمی یازدهم تست خیلی سبز

بسته اختصاصی خیلی سبز برای داوطلبان دوازدهم و پشت کنکوری

بسته کتاب‌های کنکور دوازدهم بر چه اساس انتخاب شده است؟ برای دوازدهمی‌ها زمان حکم طلا را دارد؛ پس اولین معیار ما برای انتخاب پکیج مناسب این داوطلبان، انتخاب کتاب‌هایی با درسنامه جمع‌وجور و در عین حال کامل و تست‌های متنوع است.

بهترین کتاب‌ها برای دوازدهمی‌ها و پشت کنکوری‌ها، کتاب‌های جامع خیلی سبز و بانک تست‌ها هستند.

اما از آنجایی که سطح همه داوطلبان با هم برابر نیست، تصمیم گرفتیم برای داوطلبان با سطح متوسط و ضعیف یک بسته اختصاصی و برای داوطلبان قوی و خفن یک بسته جداگانه در نظر بگیریم.

پکیج اختصاصی داوطلبان متوسط یا ضعیف

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
زیست شناسیزیست جامع خیلی سبز (دو جلدی)
ریاضیریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز
فیزیکفیزیک جامع کنکور رشته تجربی خیلی سبز
شیمیشیمی جامع کنکور خیلی سبز

پکیج اختصاصی داوطلبان پیشرفته و قوی

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
زیست شناسیفصل آزمون زیست شناسی کنکور خیلی سبز
ریاضینردبام ریاضیات تجربی کنکور خیلی سبز
فیزیکفصل آزمون فیزیک کنکور رشته تجربی خیلی سبز
شیمیفصل آزمون شیمی کنکور خیلی سبز

بسته کتاب‌های جمع‌بندی رشته تجربی خیلی سبز

بسته کتاب‌های جمع‌بندی رشته تجربی خیلی سبز بر چه اساس انتخاب شده است؟ همان طور که می‌دانید در چند هفته باقی‌مانده تا برگزاری کنکور، باید همه مطالبی که در طول سال خوانده‌اید را مرور و جمع‌بندی کنید. طبیعتا مرور حجم بسیار زیاد مطالب کتاب‌های درسی آن هم در مدت زمانی به این کوتاهی بسیار دشوار خواهد بود؛ پس باید برای ایام جمع‌بندی منابع مناسبی داشته باشید.

کتاب‌های جمع‌بندی خیلی سبز با درسنامه‌های خلاصه اما کامل و سوالات استاندارد کنکوری، این امکان را فراهم می‌کنند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کل مطالب مورد نیاز برای کنکور را مرور کنید.

منابع معرفی شده در این محتوا را با 5 درصد تخفیف و به صورت یک جا از وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب (بانک کتاب پایتخت) تهیه کنید.

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
زیست شناسیجمع بندی زیست شناسی کنکور خیلی سبز
ریاضیجمع بندی ریاضی تجربی خیلی سبز
فیزیکجمع بندی فیزیک جامع کنکور رشته تجربی خیلی سبز
شیمیجمع بندی شیمی جامع کنکور خیلی سبز

سخن آخر

اگر پای صحبت رتبه برترها بنشینید متوجه می‌شوید که آن‌ها روی انتخاب منابع مورد نیازشان بسیار حساس بوده‌اند و با تحقیق فراوان منابع‌شان را تهیه کرده‌اند. ممکن است تحقیقات شما به نتیجه منسجمی نرسیده باشند و ندانید که کتاب‌های کدام انتشارا‌ت برای شما مناسب‌تر است.

ما در این محتوا برای رهایی داوطلبان از سردرگمی و نیز صرفه‌جویی در هزینه و وقت، پکیج کتاب‌های کنکور تجربی خیلی سبز را برای همه پایه‌ها معرفی کردیم. همچنین توضیح دادیم که معیار ما برای انتخاب هر بسته اختصاصی کتاب‌های کنکور تجربی خیلی سبز چه چیزی بوده است.

درباره نویسنده

سارا رسولی

نویسنده : سارا رسولی

دانشجوی پزشکی اراک، فارغ التحصیل پروتز دندان تبریز ، مشاور تخصصی کنکور تجربی و عضو تیم تولید محتوای بانک کتاب پایتخت

نظرات کاربران ثبت دیدگاه
نظر خود را ثبت کنید
نظرات ثبت شده
آخرین مقالات پایتخت کتاب