بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی 1403؛ منابع رتبه برترها

14 فروردین 1403
سارا رسولی
زمان مطالعه : 8 دقیقه
بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی 1403؛ منابع رتبه برترها

تحقیق برای یافتن مناسب‌ترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی 1403 مهم‌ترین کاری است که یک داوطلب کنکور انسانی باید انجام دهد! درس فلسفه و منطق از آن دسته درس‌های دشوار اما به شدت ترازآور کنکور است و برای غلبه به این غول مرحله آخر لازم است در انتخاب منابع کمک آموزشی این درس دقت کنید.

تعداد زیادی از رقبایتان اصلا سمت این درس نمی‌روند یا گاهی در نیمه راه دست از تلاش برمی‌دارند. در این محتوا قصد داریم شما را برای انتخاب بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی 1403 راهنمایی کنیم تا بتوانید یک گام بزرگ برای سبقت گرفتن از رقبایتان بردارید!

فلسفه و منطق، دشوار اما ترازآور

بهتر نیست فلسفه و منطق را حذف کنم و بیشتر تایمم را روی دروس راحت‌تر بگذارم؟ وقتی فلسفه و منطق بالاترین ضریب را در کنکور ندارد و بسیاری از داوطلبان روی آن وقت نمی‌گذارند، چرا من باید مطالعه این درس را جدی بگیرم؟ دقیقا به همین دلیل که مطالب این درس دشوار است و اکثر رقبایتان تسلیم این موضوع می‌شوند!

در کنکور تراز بسیار مهم‌تر از درصد است و در واقع تراز عملکرد شما را با سایر داوطلبان می‌سنجد و خبر خوب اینکه درس فلسفه و منطق به شدت ترازآور است.

تخفیف یهویی

حالا چطور این درس را یاد بگیرم من همیشه از آن فراری بوده‌ام! با انتخاب بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور، می‌فهمید این درس آنقدرها هم که فکر می‌کردید سخت نیست.

موفقیت در کنکور انسانی ؛ راز موفقیت کنکور انسانی چیست؟

مقاله مرتبط: موفقیت در کنکور انسانی ؛ راز موفقیت کنکور انسانی چیست؟

مواد لازم برای شکست دادن غول فلسفه و منطق

مواد لازم برای شکست دادن غول فلسفه و منطق
مطالعه بهترین منابع فلسفه و منطق برای موفقیت در کنکور انسانی ضروری است.

حتی اگر پایه ضعیفی در این درس دارید و یادگیری شما در زمان مدرسه بسیار ناقص بوده،، هنوز هم وقت برای تغییر و بهبودی اوضاع دارید. برای شکست دادن غول فلسفه و منطق، به کتاب درسی و منابع فلسفه و منطق کنکوری احتیاج دارید.

مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنید، انتخاب یک منبع مناسب خودتان است، دقت کنید منبعی که مناسب شخص شما باشد نه کتابی که دوستتان یا معلمتان پیشنهاد می‌کند! حالا از کجا بفهمیم کدام کتاب فلسفه و منطق برای ما بهتر است؟ شما را در یافتن پاسخ این سوال کمک می‌کنیم.

بهترین منابع روانشناسی کنکور 1403، منابع رتبه برترها

مقاله مرتبط: بهترین منابع روانشناسی کنکور 1403، منابع رتبه برترها

کتاب درسی را حذف نکن!

شاید بسیاری از مطالب کتاب‌های درسی فلسفه و منطق به نظرتان گنگ و نامفهوم باشد اما باز هم اجازه ندارید کتاب درسی را حذف کنید.

در واقع اگر شما مستقیم سراغ حل تست و مطالعه درسنامه بروید، احتمال موفقیتتان کمتر از زمانی است که ابتدا کتاب درسی را می‌خوانید.

شاید کتاب‌های درسی‌تان کهنه شده باشند و به دنبال جدیدترین چاپ آن‌ها باشید، برای خرید آسان کتاب‌های درسی فلسفه و منطق انسانی، می‌توانید به وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب مراجعه کنید. سوالات کنکور سراسری از این منابع طرح می‌شوند:

آیا برای کنکور فقط کتاب درسی کافی است؟

مقاله مرتبط: آیا برای کنکور فقط کتاب درسی کافی است؟

کتاب‌های درسنامه محور برای درس فلسفه و منطق کنکور

اگر در مدرسه فقط فلسفه و منطق را پاس می‌شدید و الان هم عملکرد جالبی در آزمون‌ها ندارید؛ پس به احتمال زیاد پایه ضعیفی برای این درس دارید. برای حل این مشکل باید از کتاب‌های پایه استفاده کنید.

کتاب‌های پایه درسنامه محور هستند؛ یعنی حجم زیادی از کتاب به درسنامه‌ها اختصاص دارد و در نتیجه همه مطالب بسیار مفصل و با دقت توضیح داده شده‌اند.

یادتان باشد برای یادگیری پایه‌ای فلسفه و منطق و مطالعه کتاب‌های پایه فلسفه و منطق کنکور، به صبر و حوصله و البته زمان کافی احتیاج دارید. پس برای خرید کتاب‌های زیر همین امروز دست به کار شوید:

بهترین کتاب‌های جامع و بانک تست فلسفه و منطق

اگر اوضاعتان آنقدرها هم بد نیست و به عنوان یک کنکوری تایم زیادی در اختیار ندارید، بهتر است به جای کتاب‌های پایه از کتاب‌های جامع فلسفه و منطق کنکور استفاده کنید.

اگرچه درسنامه‌های کتاب‌های جامع خلاصه‌تر است اما همه نکات مهم را پوشش می‌دهد و به علاوه این کتاب‌ها منابع بسیار خوبی برای حل تست هستند.

فلسفه و منطق درسی کاملا مفهومی است پس برای یادگیری این درس هرچقدر بیشتر تست بزنید بهتر است! بهترین منابع جامع فلسفه و منطق کنکور انسانی 1403 عبارتند از:

نکات مهم تست زنی ✍(تقویت مهارت تست زنی)

مقاله مرتبط: نکات مهم تست زنی ✍(تقویت مهارت تست زنی)

بهترین منابع جمع بندی فلسفه و منطق کنکور

اگر بتوانید در روزهای پایانی کنکور درس چالشی اما ترازآور فلسفه و منطق را به خوبی جمع بندی کنید و یک دور انواع تیپ سوالات این درس در کنکور را مرور کنید، گام بزرگی برای موفقیتتان برداشته‌اید. برای مرور و دسته بندی مطالب این درس و نیز حل تست و سوال بیشتر، کتاب‌های جمع بندی بهترین و مناسب‌ترین منابع هستند. بهترین منابع جمع بندی فلسفه و منطق کنکور عبارتند از:

روش جمع بندی کنکور؛ از کی و چطور جمع بندی کنیم؟

مقاله مرتبط: روش جمع بندی کنکور؛ از کی و چطور جمع بندی کنیم؟

نکات مهم برای انتخاب بهترین منابع منطق و فلسفه کنکور

انتخاب کتاب شبیه به انتخاب کفش است و همان‌طور که یک کفش نامناسب به سلامتی شما آسیب می‌زند، استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی که مناسب شما طراحی نشده‌اند تاثیر منفی روی کیفیت مطالعه‌ شما خواهند داشت! برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید و منابعی که دقیقا مناسب نیاز شما هستند را پیدا کنید، ابتدا به چند سوال زیر پاسخ دهید:

  • سطح علمی من چگونه است؟
  • آیا به آموزش پایه‌ای نیاز دارم؟
  • چقدر در تست‌زنی مهارت دارم؟
  • منبع مناسب من باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
  • تا برگزاری کنکور چقدر زمان دارم؟
بهترین منابع عربی کنکور انسانی 1403

مقاله مرتبط: بهترین منابع عربی کنکور انسانی 1403

از این منابع کدام برای من مناسب‌تر است؟

حالا از کل کتاب‌های فلسفه و منطق کنکوری که معرفی کردید، کدام منبع برای من مناسب‌تر است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ابتدا به دقت به سوالات پاراگراف قبل پاسخ دهید و بعد به جدول زیر توجه کنید!

اگه ضعف علمی داری و دنبال درسنامه‌های قوی هستیاگه می‌خوای بیشتر تست بزنیاگه تایم کمه و می‌خوای مطالبو سریع مرور کنی اگر خیلی خفنی و میخوای سنگین کار کنی
فلسفه و منطق پایه دهم و یازدهم خیلی سبز  فلسفه و منطق جامع کنکور خیلی سبز  فلسفه و منطق کنکور لقمه مهروماهفصل آزمون فلسفه و منطق کنکور خیلی سبز
منطق و فلسفه پایه کنکور دهم و یازدهم مشاوران آموزش  منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو فیلم گاج  جیبی نکته باز فلسفه و منطق کنکور خیلی سبزموج آزمون فلسفه و منطق کنکور الگو
 فلسفه دوازدهم میکرو گاج  فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران آموزش   آی کیو منطق و فلسفه کنکور گاج
 فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه    
 منطق و فلسفه جامع کنکور آبی قلم چی    

دوست دارید بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور را با تخفیف ویژه 20 درصدی و به صورت آنلاین تهیه کنید؟ با مراجعه به وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب، می‌توانید در عرض چند دقیقه اقدام به خرید کتاب های کنکور مورد نیازتان کنید و در اسرع وقت سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید، بدون اینکه نیاز باشد از منزل خارج شوید! فروشگاه پایتخت کتاب مرجع خرید کتاب‌ های کنکور انسانی با تخفیف ویژه و پشتیبانی 24 ساعته است.

کتاب‌های برگزیده فلسفه و منطق به پیشنهاد پایتخت کتاب

از بین همه منابعی که معرفی کردیم، سه کتاب زیر به عنوان انتخاب ویژه تیم کارشناسان پایتخت کتاب برای درس فلسفه و منطق کنکور معرفی شده‌اند. ما از طریق بررسی آمارها و طبق نظر سنجی داوطلبان این منابع را انتخاب کرده‌ایم، از شما دعوت می‌کنیم که تجربیاتتان در مورد بهترین کتابی فلسفه و منطق کنکور را در کامنت این محتوا با ما به اشتراک بگذارید.

1- فلسفه و منطق جامع کنکور خیلی سبز

فلسفه و منطق جامع کنکور خیلی سبز

درسنامه این کتاب با روان‌ترین لحن ممکن نوشته شده، در ابتدای هر درسنامه ابتدا واژگان جدید توضیح داده می‌شوند تا ذهن خواننده آماده شود. تعداد تست‌های این کتاب کافی است و اکثر سوالات استاندارد و در حد سوالات کنکور سراسری هستند. این کتاب منبع خوبی برای داوطلبان ضعیف است.

دانلود بخشی از کتاب
99

2- منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو فیلم گاج

منطق و فلسفه جامع کنکور میکرو فیلم گاج

این کتاب علاوه بر اینکه یک بانک تست کامل است و انواع مهارت‌های تست‌زنی و تکنیک‌های فرار از تله‌های طراحان کنکور را به داوطلبان یاد می‌دهد، شامل 56 ساعت فیلم آموزشی اختصاصی است که با اسکن کیوآرکد قابل دسترسی هستند.

دانلود بخشی از کتاب
99

3- فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران آموزش

فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران آموزش

تعداد تست‌های این کتاب از کتاب میکروفیلم گاج کمتر است و درسنامه‌ها خلاصه‌تر و جمع‌وجورتر هستند؛ توصیه می‌کنیم از این کتاب به عنوان منبعی برای مرور درس فلسفه و منطق کنکور استفاده کنید.

سخن آخر

اکثر داوطلبان کنکور از مطالعه درس فلسفه و منطق طفره می‌روند چون تصور می‌کنند از پس یادگیری مطالب دشوار و مفهومی این درس برنمی‌آیند. در این محتوا گفتیم که با انتخاب درست و هوشمندانه بهترین منابع منطق و فلسفه و حل تعداد کافی تست برای این درس، می‌توانید این غول بی‌شاخ و دم را شکست دهید.

در ادامه بر اساس سطح علمی داوطلبان و نیز نیازهای آن‌ها بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی 1403 را معرفی کردیم. در انتها پیشنهاد دادیم که برای خرید آسان و به صرفه منابع کنکور انسانی به وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب مراجعه کنید. در صورت علاقه مند بودن مقاله “بهترین منابع کنکور انسانی” را بخوانید.

درباره نویسنده

سارا رسولی

نویسنده : سارا رسولی

دانشجوی پزشکی اراک، فارغ التحصیل پروتز دندان تبریز ، مشاور تخصصی کنکور تجربی و عضو تیم تولید محتوای بانک کتاب پایتخت

نظرات کاربران ثبت دیدگاه
نظر خود را ثبت کنید
نظرات ثبت شده
  1. پویان شهریور 18, 1402

    سلام کاش در مورد فلسفه مهر و ماه هم می گفتین این کتاب بالاترین سطح از نظر تعداد تست و آموزشی در درسنامه داره

    • پایتخت کتاب شهریور 19, 1402

      سلام پایتختی عزیز 💙
      کتاب های انسانی مهروماه خیلی قوی و با سطح بالایی امسال منتشر شده و تصمیم گرفتیم بعضی از کتاب ها رو داخل خود محصول تحلیل و بررسی کنیم. منتظر یه تحلیل عالی توی خود محصول باشید.

آخرین مقالات پایتخت کتاب