پکیج کتاب های کنکور انسانی خیلی سبز؛ منتخب پایتخت کتاب

09 اسفند 1402
امیرحسین میری
زمان مطالعه : 7 دقیقه
پکیج کتاب های کنکور انسانی خیلی سبز؛ منتخب پایتخت کتاب

یکی از مهم‌ترین وظایف هر کنکوری انتخاب هوشمندانه و درست منابع است؛ زیرا کتاب‌های کنکوری در صورتی که با دقت انتخاب شوند می‌توانند جای شرکت در کلاس‌های کمک آموزشی گران قیمت را بگیرند و موفقیت شما را در کنکور تضمین کنند. از کجا بدانم کدام کتاب‌های کنکوری مناسب من هستند؟ از بین انتشارات‌های مختلف و کتاب‌های متنوع چطور بهترین انتخاب را داشته باشم؟ چطور می‌توانم یک پکیج اقتصادی و کامل برای کنکور انسانی تهیه کنم؟

ما به جای داوطلبان در مورد بهترین کتاب‌های کنکور انسانی تحقیق کرده‌ایم و قصد داریم در این محتوا نتیجه این بررسی‌ها را با شما در میان بگذاریم. بیایید با هم کاربردی‌ترین و اقتصادی‌ترین پکیج کتاب‌های کنکور انسانی خیلی سبز را بررسی کنیم.

فواید تهیه کتاب درسی کتاب‌‌‌های کنکور انسانی به صورت پکیج

یکی از اشتباهات رایج داوطلبان تلنبار کردن انبوهی از کتاب‌های کنکوری مختلف است، این داوطلبان فکر می‌کنند با خرید هر منبعی که به آن‌ها معرفی می‌شود می‌توانند موفقیتشان را تضمین کنند! دسته دیگری از داوطلبان هم نمی‌توانند دست به انتخاب بزنند و برای خرید کتاب‌های کنکوری سردرگم می‌شوند. خود من در دوران کنکورم دوست داشتم یک نفر پکیج کاملی از کتاب‌های کنکوری را به من معرفی کند تا بدانم برای هر درسی و هر پایه‌ای کدام کتاب کمک درسی مناسب من است.

از آنجایی که شما داوطلبان عزیز زمان کافی برای تحقیق در مورد بهترین منابع ندارید و ما هم اصلا دوست نداریم پولتان را هدر دهید یا خدایی نکرده برای انتخاب منابع سردرگم شوید، بهترین منابع را در یک بسته برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

تخفیف یهویی

بهترین انتشارات برای تهیه پکیج کنکوری

رتبه برترها و مشاوران توصیه می‌کنند که بهتر است داوطلبان همه کتاب‌های مود نیازشان را از یک انتشارات انتخاب کنند، این کار به داوطلبان یک نظم ذهنی می‌دهد و احتمال موفقیتشان را بیشتر می‌کند. اکثر انتشارات‌های کنکوری موجود در بازار موفق عمل کرده‌اند اما با این حال انتخاب همه منابع از یک انتشارات دشوار است چون فقط برخی از کتاب‌های هر انتشاراتی ایده‌آل و مناسب هستند. البته قضیه برای انتشارات خیلی سبز فرق دارد چرا که :

تنوع کتاب‌های خیلی سبز به حدی زیاد است و این کتاب‌ها به اندازه‌ای کاربردی و استاندارد هستند که با تهیه یک پکیج کتاب‌های کنکور انسانی خیلی سبز، از خرید سایر منابع و حتی شرکت در کلاس‌های کنکوری بی‌نیاز خواهید بود.

برنامه ریزی کنکور انسانی 1403 ؛ برنامه یکساله رایگان

مقاله مرتبط: برنامه ریزی کنکور انسانی 1403 ؛ برنامه یکساله رایگان

پکیج کتاب‌های کنکور انسانی خیلی سبز مخصوص دهمی‌ها

این منابع بر چه اساس انتخاب شده‌اند؟ دهمی‌ها تازه استارت مطالعه برای کنکور را زده‌اند و قرار است پایه کنکورشان را در این سال بسازند. پس این داوطلبان به کتاب‌هایی احتیاج دارند که صفر تا صد مطالب را به زبان ساده برای آن‌ها تدریس کنند و درسنامه‌های قوی و مفصلی داشته باشند. بسته کتاب‌های زیر از انتشارت خیلی سبز دقیقا همین ویژگی‌ها را دارند:

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
ریاضی و آمارریاضی و آمار دهم رشته انسانی تست خیلی سبز
اقتصاداقتصاد دهم تست خیلی سبز
علوم و فنون ادبیعلوم و فنون ادبی دهم تست خیلی سبز
عربیعربی دهم انسانی تست خیلی سبز
تاریختاریخ دهم تست خیلی سبز
جغرافیاجغرافیای ایران دهم تست خیلی سبز 
جامعه شناسیجامعه شناسی دهم تست خیلی سبز
منطقمنطق دهم تست خیلی سبز

بسته کتاب‌های کنکور انسانی خیلی سبز مخصوص یازدهمی‌ها

این منابع بر چه اساس انتخاب شده‌اند؟ داوطلبان یازدهمی همچنان باید مطالب را به صورت اساسی و از پایه یاد بگیرند اما در این پایه باید کم کم تست‌زنی را هم شروع کنند و بیشتر از پایه دهم تست بزنند. از طرفی یازدهمی‌ها وقت کافی در اختیار دارند پس بهترین منابع برای این داوطلبان کتاب‌هایی با درسنامه مفصل و قوی و غنی از تست و سوال استاندارد است. منابع زیر بر همین اساس از انتشارات خیلی سبز انتخاب شده‌اند:

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
ریاضی و آمارریاضی و آمار یازدهم رشته انسانی تست خیلی سبز
فلسفهفلسفه و منطق پایه دهم و یازدهم خیلی سبز
علوم و فنون ادبیعلوم و فنون ادبی یازدهم تست خیلی سبز
عربیعربی یازدهم رشته انسانی تست خیلی سبز
تاریختاریخ یازدهم تست خیلی سبز
جغرافیاجغرافیا یازدهم تست خیلی سبز
جامعه شناسیجامعه شناسی یازدهم تست خیلی سبز
روانشناسیروانشناسی یازدهم تست خیلی سبز

بهترین بسته کتاب‌های کنکوری انسانی خیلی سبز (ویژه دوازدهم و پشت کنکور)

این منابع بر چه اساس انتخاب شده‌اند؟ سال دوازدهم وقت کم و حجم کارهایی که باید انجام دهید بسیار زیاد است. در واقع دوازدهمی‌ها تایم اضافی برای پرداختن به حواشی ندارند و باید به جای کتاب‌های تک پایه از کتاب‌های جامع و بانک تست استفاده کنند.

درسنامه‌های کتاب‌های جامع و بانک تست، کوتاه و کاربردی است و در آن‌ها فقط به نکات مهم و اصلی پرداخته شده است.

از طرفی این کتاب‌ها شامل انواع سوالات و تست‌های کنکورهای اخیر، سوالات تالیفی و تست‌های برگزیده موسسات آموزشی هستند. پکیج زیر بر همین اساس از انتشارات خیلی سبز انتخاب شده است:

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
ریاضی و آمارریاضی و آمار دوازدهم تست خیلی سبز
فلسفهفلسفه و منطق جامع کنکور خیلی سبز
علوم و فنون ادبیعلوم و فنون ادبی جامع کنکور تست خیلی سبز
عربیعربی جامع انسانی تست خیلی سبز
تاریختاریخ جامع کنکور رشته انسانی خیلی سبز
جغرافیاجغرافیا دوازدهم تست خیلی سبز
جامعه شناسیکتاب جامعه شناسی جامع خیلی سبز

بسته اختصاصی کتاب‌های جمع‌بندی انسانی خیلی سبز

یکی از تفاوت‌های بزرگ رتبه برترها با کسانی که در کنکور شکست می‌خورند این است که داوطلبان معمولی تا روز قبل از کنکور همچنان در حال خواندن مطالب جدید هستند  و مرور نمی‌کنند اما رتبه برترها در چند هفته پایانی هیچ مطلب جدیدی مطالعه نمی‌کنند و فقط به مرور و جمع‌بندی می‌پردازند.

برای جمع‌بندی نمی‌توانید از کتاب‌هایی که در طول سال مطالعه کرده‌اید استفاده کنید، چون به منابعی نیاز دارید که همه نکات مهم و برجسته را در چند صفحه و به صورت فشرده جمع‌آوری کرده باشند. بسته زیر مخصوص جمع‌بندی مطالب کنکور انسانی است:

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
علوم و فنون ادبیجمع بندی علوم و فنون ادبی کنکور خیلی سبز
عربیجمع بندی عربی کنکور خیلی سبز
جغرافیاجمع بندی جغرافیا کنکور خیلی سبز

پکیج اختصاصی کتاب‌های انسانی برای داوطلبان خفن!

داوطلبان دوازدهمی و پشت کنکوری در سال کنکور به دو دسته کتاب نیاز دارند؛ منابع سطح اول که باید دقیقا بر اساس سطح داوطلب انتخاب شوند (مثل پکیج معرفی شده در پاراگراف قبلی) و منابع سطح دوم که بعد از تسلط روی منابع سطح اول باید خریداری شوند تا داوطلبان در سطح بالاتری تست بزنند و حسابی حرفه‌ای شوند.

خبر خوب اینکه در وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب همه کتاب‌های معرفی شده در این محتوا با تخفیف 15 درصدی موجود هستند.

اسم درسکتاب انتخابی از انتشارات خیلی سبز
ریاضی و آمارریاضی و آمار جامع انسانی خیلی سبز
علوم و فنون ادبینردبام علوم و فنون ادبی انسانی خیلی سبز
عربیفصل آزمون عربی رشته انسانی خیلی سبز
جغرافیاجغرافیا جامع کنکور خیلی سبز
جامعه شناسیفصل آزمون جامعه شناسی کنکور خیلی سبز
فلسفه و منطقفصل آزمون فلسفه و منطق کنکور خیلی سبز
روانشناسیفصل آزمون روانشناسی کنکور خیلی سبز

سخن آخر

برای موفقیت در کنکور انسانی مطالعه کتاب‌های درسی به تنهایی کافی نیست و لازم است در کنار کتاب‌های درسی از منابع مناسب و استاندارد کمک آموزشی استفاده کنید. اما انتخاب کتاب‌های کنکوری برای داوطلبان تبدیل به یک چالش شده است چون اکثر کنکوری‌ها نمی‌دانند از بین انواع کتاب‌های مختلف، کدام منابع را انتخاب کنند.

در این محتوا برای کاهش هزینه داوطلبان و نیز رهایی آن‌ها از سردرگمی، به معرفی پکیج کتاب‌های کنکور انسانی خیلی سبز پرداختیم. برای تهیه اقتصادی و با تخفیف 15 درصدی بسته کتاب‌های کنکور انسانی خیلی سبز، می‌توانید به وب سایت فروشگاه پایتخت کتاب مراجعه کنید.

درباره نویسنده

امیرحسین میری

نویسنده : امیرحسین میری

دانشجوی کارشناسی ارشد شیمی تجزیه دانشگاه صنعتی شریف، دانش آموخته برتر المپیاد علمی دانشجویی کشور، عضو بنیاد ملی نخبگان، مدرس شیمی پایه و کنکور و عضو تیم تولید محتوای بانک کتاب پایتخت

نظرات کاربران ثبت دیدگاه
نظر خود را ثبت کنید
نظرات ثبت شده
ااااا دیدی چی شد؟ هیچ کس نظر نذاشته :(
آخرین مقالات پایتخت کتاب